dimecres, 8 de maig del 2019

[LlPnF][Manga] Mao

Títol original
Mao
Autor
Rumiko Takahashi
Editorial
Shogakukan
Revista
Shuukan Shounen Sunday
Gèneres
Acció, Drama, Fantasia, Romàntic, Shonen
Classificació
Tots els públics
Publicació
8 de maig de 2019 - En publicació
Volums
???
Capítols
???
Estat
En publicació
Informació
Baka-Updates
Sinopsi
La Nanoka és una jove de l'era moderna que perdé els seus pares quan era petita en un misteriós accident de trànsit en què ella resultà il·lesa. Un dia, quan travessa el carrer comercial on tingué lloc l'incident, viatja a un indret misteriós i es troba amb un monstre ferotge en el precís instant que coneix en Mao. La Nanoka creu que és en Mao qui l'ha salvada, però la realitat és ben diferent. Aquest serà tan sols el primer dels misteris d'una captivadora història de malediccions, éssers fantàstics, arts especials i eres entrellaçades.
Notícies
Recull de notícies del blog
Enllaços
Projecte
En procés
 
Idioma
Català
Format
PNG
Traducció
Laiesken
Correcció
victor_v
Edició
victor_v
Reconstrucció
victor_v
Neteja
victor_v


5 comentaris:

  1. A veure que tal... Rumiko Takahashi sinònim de qualitat!

    ResponElimina
  2. Llegit el primer! Bona feina i gràcies, nois!

    ResponElimina
  3. Em sembla una passada que el pugui llegir en català! Moltes gràcies!!!!
    L'he passat a format CBZ i l'estic llegint des del meu ebook, molt millor així.

    De moment he llegit el primer volum i m'ha agradat molt, veig un clar paral·lelisme amb Inuyasha i dona la sensació que la Rumiko intenta tornar a repetir el fenomen Inuyasha. Per una banda trobo que podria haver arriscat més, però per l'altre em porta molta nostàlgia i m'encanta llegir més i veure com evolucionen els personatges.

    Gràcies de nou!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvingut a bord de Mao! Jo sense haver llegit ni vist Inuyasha n'estic encantat, i respecte Ranma, que sí que és una obra que tenc més païda de mestra Rumiko, he de dir que encara que l'univers de Ranma m'encantava, hi ha detalls de Mao que m'agraden molt més: la història està molt més ben pensada, va a qualque lloc concret, les coses encaixen i tot plegat promet ser una obra prou rodona: amb més de 100 capítols no ha caigut en allò del "fer per fer", de publicacions episòdiques independents, la història segueix el seu fil i això és molt guai... i encara queden incògnites per resoldre!

      I l'altra part que m'encanta és na Nanoka, esper que no la cagui i acabi relegada a un paper secundari, a la mil vegades vista dama rescatada pel protagonista; tant de bo acabi sent a l'inrevés, com ha passat ja en qualque episodi!

      Elimina
    2. 100% D'acord! La Nanoka té molta força, em recorda a la Kagome (però encara millor).

      Vaig pel 8è volum, em porta molta nostàlgia llegir aquest manga. Em sento com quan tenia 9 anys i llegia Inuyasha haha.

      Moltes gràcies per tota la feinada, tinc moltes ganes de saber com acaba la història.

      Elimina