divendres, 7 de febrer de 2014

[Anime] Puella Magi Madoka Magica 11 i 12


Puella Magi Madoka Magica 11 i 12
Capítol 11 – L’únic que em queda per guiar-me
Capítol 12 – La meva millor amiga capturacap09madoka.jpg

capturacap09madoka.jpg

I arribem als dos últims capítols d’aquest anime tant peculiar que l’estudi Shaft ens va portar al 2011 fent-nos creure que havien decidit optar pel clàssic gènere de les Magicals Girls, ja podem comprovar que ja ara això no era el que havien planejat, sinó tot lo contrari, agafar aquest gènere i reinventar-lo, on molts l’han considerat un dels millors animes del moment i altres els ha deixa’t molt indiferent.

Vull fer especial menció a persones que m’han ajudat i m’han animat a seguir amb el projecte amb ganes, encara que els últims capítols han costat de sortir, ho sento. Shira-chan, per les teves esbroncades reticents, ja que m’adormia i no tirava el projecte endavant, en Tyrex la persona que més m’ha hagut d’aguantar més directament corregint-me els capítols fent faltes que li sagnarien els ulls a qualsevol, portant la sèrie al nivell que ha d’estar, i el recolzament incondicional per tirar endavant d’en Surreak, i en Gray. Gràcies.

I ara si, us deixo amb el final d’aquest anime on tancarem trames que des de el principi han quedat obertes, com la esperada Walpurguis.

Subs incrustats (BDrip)
Capítol 11 -

Subs flotants (BD)
Capítol 11 -

Subs incrustats (BDrip)
Capítol 12 -

Subs flotants (BD)
Capítol 12 -

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada