dissabte, 28 de juliol de 2012

[LlPnF] Puella Magi Madoka Magica (12/12) Completa

Puella Magi Madoka★Magica



Dades de la sèrie:

Nom: Puella Magi Madoka★Magica / Mahou Shoujo Madoka★Magica (魔法少女まどか★マギカ)
Autor: Gen Urobuchi
Director: Akiyuki Shinbo
Estudi: Shaft
Canal de televisió: CBC, MBS, TBS
Gènere: Drama, fantasia, magical girls, misteri; seinen
Any: Gener - Abril 2011
Nombre d'episodis: 12
Estat: Finalitzada

Dades del projecte:

Idioma: Àudio japonès amb subtítols en català, incrustats i flotants
Format: MKV
Vídeo: x264 720p
Àudio: FLAC
Qualitat: BDRip
Pes per episodi: 280MB i 700MB
Durada per episodi: 20 min. aprox.
Estat del projecte: Finalitzat

Sinopsi:

Series capaç de canviar el teu estil de vida per fer realitat un miracle? Quines conseqüències tindràs, si realitzes aquest contracte? Val realment la pena sacrificar-se pels demés? Pots confiar realment amb les altres persones?
La resposta a aquestes preguntes i a moltes més les trobaràs seguint aquest anime, que segur que no et deixarà indiferent.
La Kaname Madoka és una estudiant d'institut que porta una vida normal. Juntament amb la seva família i les seves amigues de classe viu una vida sencilla i tranquila. Però llavors, coneix a una noia que havia vist per primer cop en un somni la qual persegueix un estrany animal que es troba mal ferit. Aquest ésser és capaç de fer realitat qualsevol desig a canvi de que un es converteixi en una noia màgica, les quals tenen la missió de lluitar contra les bruixes. A partir d'aquest fet, la seva vida prendrà un canvi brutal.

Staff:

Traducció: RuffyNatsu
Correcció: Tyrex
Edició: RuffyNatsu
Karaokes: RuffyNatsu
Compressió: RuffyNatsu

Enllaços:


Incr. Flot.  
Episodi 01 - Crec que la vaig veure en un somni...
Episodi 02 - Vaig pensar que seria meravellós
Episodi 03 - Ja no tinc por de res
Episodi 04 - Els miracles i la màgia existeixen
Episodi 05 - Mai em penediré de res
Episodi 06 - Això no hauria de ser així
Episodi 07 - Pots enfrontar-te als teus propis sentiments?
Episodi 08 - Sóc una autèntica idiota
Episodi 09 - No penso deixar que això passi
Episodi 10 - No confiaré més amb ningú
Episodi 11 - L’únic que em queda per guiar-me
Episodi 12 - La meva millor amiga


Si voleu rememorar les notícies de les publicacions, ho podeu fer aquí: Recull notícies de Puella Magi Madoka Magica

5 comentaris:

  1. Hola! em va agradar molt aquesta sèrie i la vaig estar mirant amb el vostre fansub, pero vaig estar esperant temps i no van sortir mai els ultims 2 episodis.
    Sortiran algun dia? estaria molt be per completar la serie amb aquest fantastic fansub en catala :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Gràcies per comentar!
      Doncs sí, estem a punt d'acabar-la. En concret estan traduïtd i corregits des de l'estiu però em RuffyNatsu no troba el moment per comprimir i penjar (crec que ja estan editats i tot). Fa una setmana va dir que ja s'hi posava, així que m'imagino que no tardaran gaire.
      Gràcies per comentar perquè així tenim més motius per afanyar-nos a treure la feina!
      (jo també estic esperant els dos últims capítols amb ànsies... Hehehe)

      Elimina
  2. Genial!! es una molt bona noticia ^^

    ResponElimina
  3. Ja la teniu completa aquí! Aviat amb els links alternatius de 4shared. A gaudir-la!

    ResponElimina
  4. Uau, moltes gracies!! :) finalment la tinc completa ^^
    Sou els millors ;)

    ResponElimina