dimarts, 13 de setembre de 2011

[LlPnF] Animal Crossing

Animal Crossing



Dades de la pel·lícula
Nom: Dōbutsu no Mori (劇場版 どうぶつの森 Gekijōban Dōbutsu no Mori, lit. "Animal Forest: The Movie)
Director: Jôjin Shimura
Guió: Aya Matsui (basat en els videojocs d'Animal Crossing)
Estudi: OLM, Inc.
Gènere: Aventures
Durada: 87 minuts
Any: 2006
Estat: Finalitzada

Dades del projecte:
Idioma: Àudio japonès, amb subtítols en català, incrustats.
Format: AVI
Pes:
Vídeo:
Àudio:
Qualitat: HD
Estat del projecte: Finalitzat

Sinopsi:
En aquest film basat en el videojoc del mateix nom, coneixerem a l’Ai, una noia de cabell roig que decideix establir-se pel seu propi compte al Poble dels Animals. Al llarg de la història anem veient com l'Ai va evolucionant com a persona, de la mateixa manera que ho fan els seus amics i veïns del poble. A més, coneixerem personatges tan peculiars com un artista mort de gana, un àlien o fins i tot una llúdriga filòsofa.
Sens dubte és una pel·lícula amb la que gaudiran grans i petits i, a més, et donarà ganes de tornar a jugar (o començar-la, vés a saber) aquesta gran saga.

Staff
Traducció: solde24
Correcció: surreak
Edició: solde24
Compressió: kyoraku

Informació addicional:
Web oficial d'Animal Crossing
Animal Crossing a MyAnimeList
Wikipedia (anglès)

Enllaços a les descàrregues

Part 1

Part 2

Sencera

4 comentaris:

  1. És el meu ordinador o els subtítols no hi són?

    ResponElimina
  2. A partir de cap a la meitat s'han d'activar amb el reproductor. Si encara tens problemes comenta-ho! De fet, estem a l'espera que el compressor tregui, també, la versió .avi.

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt la peli! xD

    No es un pasote com a película, però m'ha recordat a quan jugava a l'animal crossing <3

    Moltes gràcies per la vostra feina. Aquest es un bon fansub, m'agrada, de veritat.
    M'ho poso a preferits, a veure si hi ha alguna serie que em cridi l'atenció ^^

    PD: A sobre, comparat amb lo que estic acostumada a llegir, amb els fansubs subamericans... i amb faltes i tot, pf.

    ResponElimina